دلیل عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده توسن

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت توسن منتشر شد.

به گزارش صدای بورس،شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده - گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ خبر داد.

بر اساس بررسی افشای اطلاعات بااهمیت (عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد توسن در بورس فعالیت دارد.

بر اساس آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات به شماره ۲۸۶۷۳مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ و در اجرای مصوبه هیات مدیره شرکت مالکیت سه قطعه زمین به شماره ۱۱۷ و ۱۱۸ و ۱۲۳ جمعاً به مساحت ۵۲۶۴ مترمربع از یک قطعه زمین به مساحت ۲۰ هکتار که دارای پلاک ثبتی شماره دو فرعی از پنج اصلی و قسمتی از پلاک یک فرعی از هفت اصلی ، دارای سند مالکیت شماره ۳۴۴۸۸۸ و ۶۱۶۳۵۳ و اعیانی ساخته‌شده مجموعاً به مساحت در حدود ۱۲۲۷۶ مترمربع شامل سه بلوک، بلوک A در پنج طبقه و دو زیرزمین به مساحت ۶۸۹۱ مترمربع، بلوک B در پنج طبقه و دو زیرزمین به مساحت ۴۳۲۴ مترمربع و بلوک C در یک طبقه در زیرزمین به مساحت ۱۰۶۱ مترمربع و انشعابات مربوطه با وضعیت موجود واقع در استان تهران ، کیلومتر ۲۰ جاده آبعلی ، پارک علم و فن آوری پردیس ، نبش نوآوری ۱۷ کد پستی :۱۶۵۷۱۶۷۳۷۸ را از طریق مزایده به صورت یکجا واگذار نماید متقاضیان جهت هماهنگی بازدید و دریافت اسناد مزایده و اطلاع از سایر شرایط طی ساعات اداری از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۷ روز به آدرس تهران ، خیابان آفریقا ، بن بست نور، پلاک ۱۰ مراجعه کنند و با نماینده این شرکت جناب آقای اردلان با شماره تماس ۰۲۱۸۲۱۹۸۰۰۰ داخلی ۱۳۶ جهت هماهنگی تماس حاصل فرمایند . لازم به ذکر است شرکت در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

دلایل عدم حصول نتیجه با توجه به عدم دریافت پیشنهاد شرکت در مزایده ، کمیسون معاملات برگزاری مجدد مزایده را مطابق با آئین نامه معاملات منوط به مصوبه جدید هیات مدیره اعلام کرد.

دلیل عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده توسن

کد خبر 496251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =